Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed apasxolhsh@gmail.com

Πώς μπορεί κάποιος να προσληφθεί στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Πέμπτη, 24 Μαΐου 2018




Σχεδόν όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όταν αναζητούν νέο προσωπικό σε διάφορα ανά την Ελλάδα καταστήματα και σε διάφορες ειδικότητες, επιλέγουν να τις αναρτούν στις ιστοσελίδες τους και στη συνέχεια, μέσω των βιογραφικών που συλλέγουν να επιλέγουν αυτούς που θεωρούν τους πιο ικανούς να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντά τους.


Αλυσίδες όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl και My Market, και λιγότερο συχνά ο Μασούτης, προσλαμβάνουν αφού πρώτα δημοσιοποιήσουν τις ειδικότητες που ζητούν.

Μια όμως μεγάλη αλυσίδα, και μάλιστα αυτή που διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων μετά την εξαγορά των 300 περίπου της πρώην Μαρινόπουλος, η Σκλαβενίτης, ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική τακτική που αντιστοιχεί στη γενικότερη «οικογενειακή» φιλοσοφία της.

Δεν είναι τυχαίο ότι μετά την ολοκλήρωση του deal του ομίλου Σκλαβενίτη με την εξαγορά της Μαρινόπουλος, όπου σχεδόν όλα τα καταστήματα ανακαινίστηκαν, επαναλειτούργησαν με προσωπικό είτε της πρώην Μαρινόπουλος είτε με νέες προσλήψεις που έγιναν με πιο «ιδιωτικό» τρόπο, δηλαδή χωρίς δημοσιοποίηση κάποιων αγγελιών.

Το ερώτημα επομένως που υπάρχει ευρύτερα είναι το πώς μπορεί κάποιος να προσληφθεί στην αλυσίδα Σκλαβενίτης, πολύ δε περισσότερο που είναι γνωστό ότι αποτελεί έναν από τους πιο τυπικούς και καλοπληρωτές εργοδότες στο λιανεμπόριο.

Όπως ίσως γνωρίζουν οι περισσότεροι γνώστες της αλυσίδας, η εταιρεία έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τους ανταγωνιστές της. Δεν διαθέτει ιστοσελίδα -επί χρόνια υπάρχει το sklavenitis.gr που γράφει «το site είναι υπό κατασκευή» (τελευταία προειδοποιεί για παράνομη αναφορά του ονόματός της σε προωθητικές ενέργειες)- ούτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ κάθε εξώστρεφη ενέργεια την κάνει εκ των έσω. Εν ολίγοις, δεν υπάρχουν αγγελίες πρόσληψης σε σχετικές ιστοσελίδες, ούτε κανείς θα μάθει «επισήμως» πώς μπορεί να δώσει καν το βιογραφικό του σε περίπτωση που υπάρξει κάποια θέση εργασίας.


Η Σκλαβενίτης λοιπόν διαφέρει από τους ανταγωνιστές της και στον τομέα των προσλήψεων, ακολουθώντας το δόγμα «από στόμα σε στόμα». Δηλαδή, εάν υπάρξει κάποιο κενό σε θέση εργασίας, τότε το πρόβλημα λύνεται εκ των έσω, μέσω συστάσεων, ώστε να υπάρχει και πιο αποτελεσματική εποπτεία σε κάθε πρόσληψη.












Πηγή:economy365.gr
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο:

  1. Κανουμε διαφημιση οτι πρεπει να εχεις βυσμα για να δουλεψεις στον Σκλαβενιτη, απιστευτο, μπραβο παιδια. Δεν ντρεπομαστε λεω εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή