Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed apasxolhsh@gmail.com

Πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών οικιακών πελατών

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016

Στο Πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών Οικιακών Πελατών που για πρώτη φορά εφαρμόζει η ΔΕΗ από τις αρχές του έτους 2016, εντάσσονται οι πελάτες με Οικιακό Τιμολόγιο ΔΕΗ, οι οποίοι έχουν εξοφλήσει όλους τους Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2015, μέχρι και την ημερομηνία λήξης τους, ανεξαρτήτως του τρόπου εξόφλησης που είχαν επιλέξει.

Οι πελάτες αυτοί επιβραβεύονται με επιστροφή του διπλάσιου ποσού του παγίου που θα χρεωθεί στους Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2016.


 Οι λογαριασμοί μπορούν να εξοφλούνται στα 101 καταστήματα της ΔΕΗ πανελλαδικά, καθώς και σε άλλα εναλλακτικά δίκτυα, σε περισσότερα από 6.000 σημεία σ’ ολόκληρη τη χώρα: - Στα ΕΛΤΑ και στους αγροτικούς διανομείς
- Στις συνεργαζόμενες τράπεζες, με πάγια τραπεζική εντολή, μέσω e-banking, phone-banking, ATM και Μηχανήματα Αυτόματων συναλλαγών
- Σε συμβεβλημένους συνεργάτες, όπως αλυσίδες Καταστημάτων, πρακτορεία του ΟΠΑΠ, Φαρμακεία κ.λπ που έχουν την ειδική σήμανση «ΕΔΩ ΕΞΟΦΛΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΔΕΗ»
- Μέσω της υπηρεσίας e-bill της ΔΕΗ για τους χρήστες του e-banking.  Μετά την εφαρμογή του προγράμματος Επιβράβευσης, παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες της ΔΕΗ (π.χ. Καταστήματα ΟΠΑΠ, Φαρμακεία), έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από τους πελάτες της Επιχείρησης.


 Αποτέλεσμα αυτού, συνεπείς πελάτες να μην έχουν λάβουν την επιστροφή του διπλάσιου του παγίου. Προκειμένου να τους χορηγηθεί η επιστροφή του παγίου οι οικιακοί πελάτες με τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών έτους 2015 να απευθυνθούν σε οποιοδήποτε Κατάστημα ΔΕΗ, στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, 11770 ή στην ιστοσελίδα ΔΕΗ www.dei.gr, συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.







www.diorismos.gr
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου