Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed apasxolhsh@gmail.com

Υπεύθυνος CRM από την AMD Telecom στη Θεσσαλονίκη

Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ: Ο/Η κάτοχος της θέσης αναφέρεται στον ΙΤ Director

Κύριες Αρμοδιότητες:


Συγκεντρώνει, αναλύει και καταγράφει τις ανάγκες των διαφόρων τμημάτων αναφορικά με το CRM, ορίζει προτεραιότητες και επικοινωνεί με τον Development Manager για να τεθούν προς υλοποίηση,
Εγκαθιστά και παραμετροποιεί νέες εφαρμογές και λειτουργίες, ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των εσωτερικών χρηστών εντός του προδιαγεγραμμένου χρονικού πλαισίου και παρακολουθεί την διαδικασία υλοποίησης,
Υποστηρίζει, σχεδιάζει και εξάγει από το CRM Reports και εργαλεία αυτοματοποίησης της εργασίας ώστε να εξασφαλίζεται παραγωγικός χρόνος στους χρήστες όλων των τμημάτων της Εταιρίας,
Λειτουργεί συμβουλευτικά στους επικεφαλείς των τμημάτων, ανάλογα με τις ανάγκες των θέσεων εργασίας ώστε να δημιουργηθούν νέα εργαλεία εξαγωγής στοιχείων,
Υποστηρίζει, παρουσιάζει και εκπαιδεύει συνεχώς τους εσωτερικούς χρήστες του CRM, ώστε να χειρίζονται αποτελεσματικά και ορθά τα εργαλεία του CRM
Παρακολούθηση και συντονισμός της εξέλιξης των έργων πληροφορικής της ευθύνης του
Παρέχει πλήρη υποστήριξη στους χρήστες καθώς και τεκμηρίωση λειτουργιών.
Συνεισφέρει στη συνεργασία και ομαλή λειτουργία του CRM σε σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα της Εταιρίας
Διασφαλίζει την απόδοση του συστήματος και διαδικασιών μέσω δεικτών KPIs
Παρακολουθεί, βελτιώνει και υποστηρίζει μια αποτελεσματική διαδικασία πωλήσεων.
Επιβλέπει την καθημερινή άμεση επικοινωνία με τους πελάτες μέσω του CRM.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

Πτυχιούχος κατεύθυνσης Πληροφορικής
Αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών
Εργασιακή εμπειρία σε υποστήριξη χρηστών (καταγραφή και ανάλυση απαιτήσεων)
Αποδεδειγμένη εμπειρία στη σχεδίαση, ανάπτυξη, έλεγχο και υποστήριξη λογισμικών CRM
Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό επίπεδο
Οργανωτικές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα
Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και τήρηση αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων
Αίσθημα ευθύνης, συνέπεια και δέσμευση για το αποτέλεσμα
Ευχέρεια στη διαχείριση βάσεων δεδομένων και πολύ καλή γνώση SQL.
Αυτονομία στην χρήση και διαχείριση εγγράφων και αναφορών excel
H γνώση του SugarCRM θα προσμετρήσει ιδιαίτερα




Αποστολή βιογραφικών: [email protected]
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου