Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed apasxolhsh@gmail.com

Προσλήψεις από την Aegean

Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2015


Τίτλος: ΚΥΒΕΡΝΗΤHΣ
Κωδικός Θέσης: K1 LCA

Περιγραφή Θέσης :
Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.
Στo πλαίσιo της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της και για να καλύψει τις επιχειρησιακές της ανάγκες αναζητά πληρώματα θαλάμου διακυβέρνησης (ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ).
Απαιτούμενα Προσόντα :
• Πτυχίο JAR/EASA ATPL και Α320 type rating
• Πιστοποιητικό Υγείας (Medical Certificate) σε ισχύ
• Minimum 1000 ώρες πτήσεως in command σε τύπο αεροσκάφους A320
• Minimum 4000 ώρες πτήσεως και 5 έτη προϋπηρεσίας σε αεροπορική εταιρία

Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει
• Αξιολόγηση Flight Simulator
• Συνέντευξη


Αποστολή βιογραφικών ηλεκτρονικά έως 26/01/2015 συνοδευόμενα απαραίτητα από έγχρωμη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου.

*Βιογραφικά σημειώματα που έχουν αποσταλεί ήδη και τα οποία δεν πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα δεν θα ληφθούν υπόψη.

Τίτλος: ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ
Κωδικός Θέσης: K2 LCA

Περιγραφή Θέσης :
Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.
Στo πλαίσιo της ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της και για να καλύψει τις επιχειρησιακές της ανάγκες αναζητά πληρώματα θαλάμου διακυβέρνησης (ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ).
Απαιτούμενα Προσόντα :
• Πτυχίο CPL με Frozen ATPL και Α320 type rating
• Πιστοποιητικό Υγείας (Medical Certificate) σε ισχύ
• Minimum 500 ώρες πτήσεων σε τύπο αεροσκάφους A320
• Άριστη γνώση ελληνικών και αγγλικών
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει
• Αξιολόγηση Flight Simulator
• Συνέντευξη

Αποστολή βιογραφικών ηλεκτρονικά έως 26/01/2015 συνοδευόμενα απαραίτητα από έγχρωμη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου.

*Βιογραφικά σημειώματα που έχουν αποσταλεί ήδη και τα οποία δεν πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα δεν θα ληφθούν υπόψη.

Τίτλος: CALL CENTER AGENT_CCA.11.14
Κωδικός Θέσης: CCA.11.14

Περιγραφή Θέσης :
Aegean Airlines is currently seeking:


Call Center Agents


This position brings along some of the following responsibilities:

• Answer incoming calls
• Book seats
• Issue e-tickets
• Provide information on flights, fares, as well as new services
• Perform tickets/bookings changes or cancellations
Απαιτούμενα Προσόντα :
Candidates should have the following personal requirements:

• Team oriented
• Sales skills
• Committed
• Ability to work under pressure
• Decisive, organized, proactive approach
• Ability to work on rotation shifts


Candidates should have the following educational requirements and work experience:

• Bachelor degree will be an asset
• Greek and English fluent written and spoken
• Excellent knowledge of at least one of the following languages : German, French, Italian, Russian, Spanish, Catalonian
• Good knowledge of Microsoft Office
• Military obligation must be completed


The Call center department operates at Head Quarter in Kifisia, daily, 24 hours a day.


Applications should be submitted till Saturday 31/01/15.



Θέσεις Εργασίας

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου