Θέσεις εργασίας στο σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος - e-theseis.gr

Θέσεις εργασίας και όχι μόνο...


Post Top Ad

google.com, pub-9626582101319004, DIRECT, f08c47fec0942fa0

Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

Θέσεις εργασίας στο σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 216 Σούπερ-μάρκετ, 166 εταιρικά, 11 Cash & Carry, 39 franchise καταστήματα και 9.500 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Delhaize, ο οποίος δραστηριοποιείται σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία με περισσότερα από 2.500 καταστήματα και 138.000 εργαζομένους. Οι διαθεσιμες θέσεις εργασίας είναι:

PRIVATE BRAND MANAGER AND CATEGORY ACTIVATION

Περιγραφή Θέσης  ·  Συμμετοχή στη δημιουργία και αποτύπωση των κύριων χαρακτηριστικών των προς ανάπτυξη προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας
·  Συνεργασία με τη Διεύθυνση Αγορών και παροχή κατάλληλης ενημέρωσης προς την ιεραρχία αυτής
·  Συμβολή στην προβολή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (πλανόγραμμα, προωθητικές ενέργειες), πάντα σε συνέπεια με το εκάστοτε positioning της μάρκας και τη συνολική εικόνα της εταιρίας
·  Σχεδιασμός και ανάπτυξη του κατάλληλου προωθητικού πλάνου των «destination/emotion» κατηγοριών με βάση τις εταιρικές στρατηγικές κατευθύνσεις

Προφίλ Υποψηφίου  ·  Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στον τομέα του Marketing
·  Απαραίτητη εμπειρία τουλάχιστον 3 χρόνων σε εταιρία καταναλωτικών προϊόντων, με ενεργή συμμετοχή σε έρευνες πελατών, σύνθεση δεδομένων και προτάσεων πλάνων και ανάπτυξη καινοτομίας
·  Απαραίτητη η καλή γνώση media και εργαλείων marketing & promotions
·  Εμπειρία σε διαχείριση ομάδας
·  Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
·  Άριστη γνώση Ms Office (Word, Excel, Power Point)
·  Ακεραιότητα και συνέπεια
·  Ομαδικότητα και καλή συνεργασία
·  Ευελιξία, δυνατότητα λήψης πρωτοβουλιών
·  Στρατηγικός και συνθετικός τρόπο σκέψης
·  Ικανότητα διοίκησης και ανάπτυξης ανθρώπων
·  Πειθώ και πελατοκεντρικός τρόπος σκέψης

Αποδοχές Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση και μεγάλες προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.          

Πληροφορίες Επικοινωνίας Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά βιογραφικό σημείωμα στο www.abcareers.gr σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «PBM-CA».

Λογιστής – Κοστολόγος

Περιγραφή Θέσης • Συμμετοχή στην Κοστολόγηση των εμπορευματικών αποθεμάτων
• Έλεγχος και συμφωνία ισοζυγίου και εμπορικού συστήματος
• Έλεγχος αποκλίσεων και παρακολούθηση της εξέλιξης του Μικτού Κέρδους, σε συνεργασία και με την Διεύθυνση Αγορών
• Μέριμνα για την ορθή τήρηση της Νομοθεσίας, όσον αφορά στην Κοστολόγηση και στο Βιβλίο Αποθήκης
• Δημιουργία περιοδικών αναφορών (τουλάχιστον μηνιαία) αλλά και διενέργεια χρήσιμων για τη Διοίκηση αναλύσεων σχετικά με τα εμπορευματικά αποθέματα
• Εφαρμογή των IFRS

Προφίλ Υποψηφίου • 5 (πέντε) έτη προϋπηρεσίας σε Λογιστήριο και ιδιαίτερα σε Τμήμα Κοστολόγησης ή σε Ελεγκτική Εταιρεία (στο Ελεγκτικό Τμήμα, ή στο Φορολογικό / Bookkeeping)
• Πτυχίο σε Λογιστική & Χρηματοοικονομική ή Διοίκηση Επιχειρήσεων
• Μεταπτυχιακό σε Λογιστική & Χρηματοοικονομική ή Διοίκηση Επιχειρήσεων (επιθυμητό)
• ACCA ή ΙΕΣΟΕΛ (επιθυμητό, ολοκληρωμένο τουλάχιστον στο ήμισυ του προγράμματος)
• Πολύ καλή γνώση IFRS / IAS
• Πολύ καλές Φορολογικές γνώσεις (Φορολογία Νομικών Προσώπων και ΦΠΑ)
• Καλή γνώση Retail Business και ιδιαίτερα Food Retail
• Άριστη χρήση SAP (FI, CO, MM)
• Άριστη γνώση Excel, Power Point, Word
• Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Γνώση διαδικασιών λογιστηρίου Ομίλου
• Γνώση ενοποιημένων λογιστικών καταστάσεων
• Ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
• Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Ευελιξία
• Αναλυτική σκέψη και ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου

Αποδοχές
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση και μεγάλες προοπτικές εξέλιξης σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.

Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά βιογραφικό σημείωμα στο www.abcareers.gr σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «FI-LC».

Market & Category Analyst

Position Requirements • Integrate market insights into product category / promotion planning
• Identify & translate opportunities into actionable recommendations
• Compile Internal & external insights for creating product category scorecards
• Systematic reporting of product categories performance
• Evaluate promotional activities

Candidate Profile
• University degree in Business Administration / Marketing
• MSc in Business Administration / Marketing will be considered an asset
• 1-3 years of experience in the Marketing of FMCG / Retail industry or Marketing Research
• Fluent English
• Proficient in use of Microsoft Office (Excel / Access)
• Familiarity with statistical skills will be appreciated
• Strong Analytical and Numerical Skills
• Excellent interpersonal and adaptive skills
• High ability in synthesis and problem solving
• Very good communication & presentation skills

Remuneration
The company offers a very competitive remuneration package, training and excellent career prospects.

Contact Details On line at www.abcareers.gr quoting reference: (ref: MCA)

CoE SAP SUPPLY CHAIN - TEAM LEAD PRICING & PROMO

Position Requirements

Build the CoE SAP “Pricing & promo" team, lead and develop the people and establish business processes to ensure effective collaboration with the “Demand Side"
Motivate and inspire team members on attaining corporate, business unit and personal goals.
Be an active member of the IT Function and contribute to the execution of the IT Europe/Asia strategy
Provide direction and technical expertise to the eITLT and “Demand Side" for his/her function areas
Partner with the demand side to develop the demand side portfolio and to establish a Service Level Agreement (SLA)
Deliver and report on agreed SLA
Management staff and project leadership.
Lead the design and delivery of business solutions in her/his functional area that are in line with industry best practices and that enable business to drive further benefits.
Identify proactively new business functionalities that could create a competitive advantage and work with the IT demand side to validate these ideas and opportunities.
Ensure to provide uninterrupted communication to resolve issues and evolution of the relevant SAP applications and Template, in order to meet the needs of the organization and to develop new solutions, while providing appropriate support, following specific processes and procedures (Testing, Change Management …).
Keeps up to date documentation and training material about SAP “Pricing & promo" processes implemented, in order to develop/maintain internal best practices and united IT solutions for all the DG’s companies of Europe and Asia.
Keep up the training for users of SAP applications in the areas s/he manages, while ensuring the technical support system collaboration with IT Global Operations.
Provide input to the CoE regional IT plan and budget.


Candidate Profile

Master Degree in IT or related to functional area.
5 to 7 years relevant experience in the IT function (application management, program management, solution delivery), with a minimum of 2 years in an IT line managerial role, ideally with a first experience in a remote model. 3 to 5 years experience working on and supporting Global Reference Model is a must. Previous experience in this functional area is a must.
Proven track record on business process and/or technical aspects of business applications within the specific area of responsibility
Understanding of Retail Best Practices
Understanding of potential impacts on cross functional processes
Knowledge of SAP Retail and SAP “Procure to Pay" processes
SAP Modules:
SAP ECC6.0
MM, SD, LO
SAP Support environment:
Release management
Transports and authorization concept
Knowledge of BI would be an asset
Concept of a global single instance
Excellent command of Microsoft solutions (Office, Project, Visio)
Excellent command of the English language both written & spoken
Excellent people management skills, solid communication and relationship management capabilities
Ability to deal with ambiguity in a fast moving environment
Excellent organizational skills, results orientation and innovation
Strong inter-personal skills, incl. Teamwork, facilitation, negotiation and diplomacy
Remuneration

The company offers a very competitive remuneration package, training in Greece and abroad and excellent career prospects.

Contact Details

On line at www.abcareers.gr quoting reference: (ref: SAP SC-TLPP)


.e-dimosio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad


google.com, pub-9626582101319004, DIRECT, f08c47fec0942fa0