Η Διαφημιστική εταιρεία Mindtrap, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα Integrated Marketing Communication (IMC) ζητά για άμεση πρόσληψη:
ΒΟΗΘΟ ΛΟΓΙΣΤΗ.
Ο υποψήφιος/ια θα πρέπει να διαθέτει:
• Πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης με κατεύθυνση στα Λογιστικά - Χρηματοοικονομικά.
• Μεταπτυχιακό επιθυμητό σε αντίστοιχο τομέα.
• Τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία σε εταιρεία με οργανωμένο λογιστήριο, με άριστη γνώση & εμπειρία στα προγράμματα Κεφάλαιο, Εργάνη, Hyper Business Epsilon, θα θεωρηθεί ιδιαίτερο προσόν.
• Άριστη γνώση Αγγλικών, επιπέδου Proficiency.
• Πιστοποιημένη (ECDL) γνώση χειρισμού περιβάλλοντο5 MS Office (Word, Excel, PPT).
Γενικά καθήκοντα:
• Τιμολόγηση πελατών, παρακολούθηση πληρωμών προμηθευτών.
• Παρακολούθηση Τραπεζικών Λογαριασμών.
• e-πληρωμές.
Λογιστικά φορολογικά καθήκοντα:
• Παρακολούθηση τιμολογίων, έξοδα εγγραφής & κατάταξης στο σύστημα (ERP).
• Παρακολούθηση Φορολογικών υποχρεώσεων, ΦΠΑ, σύνταξη εκθέσεων με επισκόπηση των σχετικών υποχρεώσεων, σε συνεργασία με τους συμβούλους μας.
• Μισθοδοσία προσωπικού (ένσημα, εργάσιμο).
Καθήκοντα ελέγχου και διαχείρισης:
• Διαχείριση γενικής Λογιστικής των καθημερινών συναλλαγών.
• Έλεγχος δαπανών & προϋπολογισμό των έργων (δαπάνες & μισθοδοσία, κλπ)
• Ταμειακές ροές καθημερινής διαχείρισης & μηνιαίες αναφορές σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρίας.
Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες:
• Άριστη διαχείριση του χρόνου, ικανότητα οργάνωσης προτεραιοτήτων προς τις απαιτήσεις της εργασίας.
• Ικανότητα διαπραγμάτευσης απευθείας με τους βασικούς πελάτες, προμηθευτές.
• Δυνατότητα να ακολουθήσει ή να δημιουργήσει εσωτερικές διαδικασίες στα οργανωτικά συστήματα της εταιρίας.
Προσφέρεται ελκυστικό πακέτο αμοιβής, εκπαίδευση, προοπτικές εξέλιξης.
Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα με την ένδειξη ACC/04.16, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]
ΒΟΗΘΟ ΛΟΓΙΣΤΗ.
Ο υποψήφιος/ια θα πρέπει να διαθέτει:
• Πτυχίο ανώτατης εκπαίδευσης με κατεύθυνση στα Λογιστικά - Χρηματοοικονομικά.
• Μεταπτυχιακό επιθυμητό σε αντίστοιχο τομέα.
• Τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία σε εταιρεία με οργανωμένο λογιστήριο, με άριστη γνώση & εμπειρία στα προγράμματα Κεφάλαιο, Εργάνη, Hyper Business Epsilon, θα θεωρηθεί ιδιαίτερο προσόν.
• Άριστη γνώση Αγγλικών, επιπέδου Proficiency.
• Πιστοποιημένη (ECDL) γνώση χειρισμού περιβάλλοντο5 MS Office (Word, Excel, PPT).
Γενικά καθήκοντα:
• Τιμολόγηση πελατών, παρακολούθηση πληρωμών προμηθευτών.
• Παρακολούθηση Τραπεζικών Λογαριασμών.
• e-πληρωμές.
Λογιστικά φορολογικά καθήκοντα:
• Παρακολούθηση τιμολογίων, έξοδα εγγραφής & κατάταξης στο σύστημα (ERP).
• Παρακολούθηση Φορολογικών υποχρεώσεων, ΦΠΑ, σύνταξη εκθέσεων με επισκόπηση των σχετικών υποχρεώσεων, σε συνεργασία με τους συμβούλους μας.
• Μισθοδοσία προσωπικού (ένσημα, εργάσιμο).
Καθήκοντα ελέγχου και διαχείρισης:
• Διαχείριση γενικής Λογιστικής των καθημερινών συναλλαγών.
• Έλεγχος δαπανών & προϋπολογισμό των έργων (δαπάνες & μισθοδοσία, κλπ)
• Ταμειακές ροές καθημερινής διαχείρισης & μηνιαίες αναφορές σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρίας.
Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες:
• Άριστη διαχείριση του χρόνου, ικανότητα οργάνωσης προτεραιοτήτων προς τις απαιτήσεις της εργασίας.
• Ικανότητα διαπραγμάτευσης απευθείας με τους βασικούς πελάτες, προμηθευτές.
• Δυνατότητα να ακολουθήσει ή να δημιουργήσει εσωτερικές διαδικασίες στα οργανωτικά συστήματα της εταιρίας.
Προσφέρεται ελκυστικό πακέτο αμοιβής, εκπαίδευση, προοπτικές εξέλιξης.
Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα με την ένδειξη ACC/04.16, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου