Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed apasxolhsh@gmail.com

Παραπλανητικές οι προσφορές των Super Markets -Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές

Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016

Για παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις τιμές των προϊόντων που βρίσκονται σε προσφορά στα Super Markets κάνει λόγο σε ανακοίνωση της η  Ένωση Καταναλωτών “Η Ποιότητα της Ζωής” (ΕΚΠΟΙΖΩ).

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι:

«Έπειτα από καταγγελίες που λάβαμε από καταναλωτές και έλεγχο που πραγματοποιήσαμε σε διαφημίσεις και φυλλάδια προσφορών μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων Super Markets, διαπιστώσαμε ότι παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις τιμές των προϊόντων που βρίσκονται σε προσφορά.

Συγκεκριμένα, σε ένθετα προσφορών προωθούνται προϊόντα αναγράφοντας:

Μόνο το ποσοστό έκπτωσης (πχ. -50%) δίχως να αναφέρεται ούτε η αρχική ούτε η τελική τιμή
Την τελική τιμή της προσφοράς, χωρίς να αναγράφεται η αρχική
Την αρχική τιμή με μικρή γραμματοσειρά, ενώ αντιθέτως την τελική με πηχυαίους αριθμούς
“Hχηρά” μηνύματα πχ. ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΙΣ!, που δελεάζουν τον καταναλωτή χωρίς όμως να είναι εμφανής η προσφορά (αναγραφή τιμής πριν και μετά την προσφορά)
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η προσφορά δεν είναι εμφανής έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να διακρίνει το οικονομικό όφελος. Η παραπάνω πολιτική και πρακτική πολλών επιχειρήσεων Super Markets είναι παραπλανητική, αθέμιτη και καταχρηστική.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές ως προς τις προσφορές των προϊόντων:

Υποχρεωτική αναγραφή τιμής πώλησης προϊόντος Π Ρ Ι Ν και Μ Ε Τ Α την έκπτωση
Ένδειξη των παραπάνω τιμών πώλησης με ισομεγέθη, ευδιάκριτα και ευανάγνωστα γράμματα με έμφαση στην τιμή πώλησης του προϊόντος που θα τονίζεται με γραμματοσειρά έντονης μορφής (Bold)
Αναφορά με οποιονδήποτε τρόπο ότι το συγκεκριμένο προϊόν πωλείται φθηνότερα.
Η τιμή του προϊόντος πριν από την προσφορά δεν πρέπει να έχει αυξηθεί για τουλάχιστον δύο μήνες
Σε περίπτωση προσφοράς “1+1 δώρο” θα πρέπει υποχρεωτικά το προϊόν να πωλείται και μεμονωμένα
Καλούμε όλους τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν με την ΕΚΠΟΙΖΩ και να καταγγείλουν οποιαδήποτε πρακτική παραπλάνησης υποπέσει στην αντίληψή τους, συμπληρώνοντας το Υπόδειγμα Καταγγελίας με θέμα “Καταγγελία για προσφορά Super Market” και στέλνοντάς το στο [email protected] ή καλώντας στο 210 – 330 4444.

Για το Υπόδειγμα Καταγγελίας πατήστε εδώ.»
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου