Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed apasxolhsh@gmail.com

Αυτά είναι τα υψηλότερα αμειβόμενα επαγγέλματα του 2017

Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου 2017


Τα παρακάτω στηρίζονται στα στοιχεία που συγκέντρωσε το Glassdoor, στο οποίο περιλαμβάνονται οι υψηλότερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας του 2017. Δεν αποτελεί λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι μερικές από αυτές τις θέσεις εργασίας ανήκουν στον τομέα των STEM. Ακολουθούν τα επαγγέλματα με τις αμοιβές τους, μαζί με μια σύντομη περιγραφή για να καταλάβεις περισσότερα για το αντικείμενο εργασίας της κάθε θέσης.



7. Μηχανικός Συστημάτων

Μέσος μισθός: 78.364 δολ.

Οι μηχανικοί συστημάτων εργάζονται σε περιβάλλοντα τεχνολογίας, από εταιρείες, όπως το Facebook και η Google ή μικρότερα start-ups, έως μεγαλύτερους οργανισμούς, όπως οι τράπεζες. Στο αντικείμενο της θέσης περιλαμβάνεται η σχεδίαση, επεξεργασία και συντήρηση των συστημάτων πληροφορικής μιας εταιρείας.

6. UX Designer

Μέσος μισθός: 78.756 δολ.

Δημιουργείς μια καινούργια εφαρμογή, αλλά δεν έχεις ιδέα από πού να ξεκινήσεις. Θα χρειαστείς τη βοήθεια από έναν UX Designer, ο οποίος θα αναλάβει τον σχεδιασμό του application από την αρχή μέχρι το τέλος, καθώς και την εμπειρία που αποκομίζει ο χρήστης του προϊόντος αυτού. Γι’ αυτόν τον σκοπό ο UX Designer θα κάνει έρευνες καταναλωτών και συνεντεύξεις, προκειμένου να λάβετε υπόψη σας όσα στοιχεία χρειάζεστε για να αυξήσετε την επιτυχία του εγχειρήματός σας.

5. Μηχανικός λογισμικού

Μέσος μισθός: 85.552 δολ.

Οι μηχανικοί λογισμικού κατασκευάζουν το software, για παράδειγμα, του υπολογιστή που χρησιμοποιείτε, των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα ή των λογισμικών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (smartphones).

4. Product Manager

Μέσος μισθός: 90.693 δολ.

Ο Product Manager είναι υπεύθυνος για το μάρκετινγκ ενός προϊόντος, είτε αυτό είναι μια υπηρεσία ή μια προσφορά σε μια εφαρμογή, ή ένα προϊόν hardware από εταιρεία τεχνολογίας, όπως ένα κινητό τηλέφωνο ή ένας υπολογιστής. Η δουλειά του Product Manager τοποθετείται μεταξύ του μάρκετινγκ και της τεχνολογίας, περιλαμβάνοντας τον έλεγχο των χαρακτηριστικών του προϊόντος, τον προγραμματισμό για την εμπορική προώθησή του, αλλά και τον σχεδιασμό/έρευνα του μάρκετινγκ.

πηγή: e-dimosio.gr
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου