Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed apasxolhsh@gmail.com

Αγοράσατε ελαττωματικό προϊόν; Να τι μπορείτε να κάνετε

Κυριακή, 27 Μαρτίου 2016

Πόσες φορές σας έχει συμβεί να αγοράσετε ένα προϊόν και μετά από λίγο καιρό να συνειδητοποιείτε ότι είναι ελαττωματικό; Τι δικαιούστε, τι καλύπτει η εγγύηση, ποιες είναι οι υποχρεώσεις αυτού που σας το πούλησε;
Σε κάθε αγορά καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής, είναι υποχρεωτική η χορήγηση εγγύησης, δηλαδή, σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος κατά τη διάρκεια της εγγύησης, ο έμπορος υποχρεούται να το επισκευάσει.
Η άρνηση ή σημαντική καθυστέρηση της επισκευής του προϊόντος δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να ζητήσει αντικατάσταση με νέο προϊόν ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει εντός 2 ετών από τη σύμβαση αγοράς, προσφεύγοντας στα αστικά δικαστήρια.
Εάν αρνηθεί ο έμπορος ή καθυστερήσει πολύ η διαδικασία επισκευής, ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να καταγγείλει τον προμηθευτή για μη τήρηση της εγγύησης στην Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.
Για την υποβολή παραπόνων και καταγγελιών, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς:


1) μέσω της ιστοσελίδας www.efpolis.gr με την συμπλήρωση της φόρμας παραπόνων.
2) μέσω e-mail: 1520@efpolis.gr
3) με φαξ: 210 38 43 549, και
4) στην ειδική τηλεφωνική γραμμή 1520.
Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου